totomiam.reismee.nl

DAKAR

Als ik dit schrijf heb ik sinds Juni al 20 KM gereden op de brommer en nu hier in Argentinië met mijn auto met brommer erin, 300 KM .
Zit in Rosario te wachten op mijn Argentijnse vrienden die mijn KIA gekocht hebben. Ikheb hem voor Nederlandse begrippen voor de hoofdprijs verkocht en mijn brommer is gratis mee gelift. Bij de douane natuurlijk weer het bekende kastje en de muur, maar daar ben ik redelijk gehaaid in geworden.
Had heel veel hulp van Facundo, dat is een Argentijnse vriend van W4DAKAR en die kwam mij op het vliegveld ophalen en is heelde dag als tolk en privé chauffeur op getreden. Dinsdagmorgen stond ik er alleen voor, maar trof ik een leuke douane juf wiens schoonbroer de DAKAR op de motor rijdt. Zij ging met mij in haar privé auto naar eenandere douane post en terminal om mijn brommer op te halen (ik had wel zielig rondgestrompeld) ! Ja; gebruik en misbruik ligt soms kort bij elkaar.
Toen rechtstreeks naar Rosario naar de voor mij bekende HARLEY club, maar hier had ik minder geluk want ze waren bijna allemaal op vakantie in deze week.
Had nog een Nieuwsjaar wens gekregen Nynke, een van mijn Friese vriendinnen, welke wel wat waarheid bevat.
VUL JE LEVEN MET AVONTUREN
NIET MET DINGEN
ZORG DAT JE VERHALEN HEBT OM TE VERTELLEN
NIET DINGEN OM TE LATEN ZIEN
Ik heb haar beloofd dat ik er een beetje rekening mee zal houden.
Bedankt voor de reacties en allemaal een goed 2017.
Ik vier dat in Paraquay!

Reacties

Reacties

Bart

Wel donders Toon, ik dacht eerst dat het een geintje was. Maar je bent al werkeljjk op pad. Groot is onze bewondering. Pas goed op je zelf. We wensen jou een goede jaarwiseeling en een voorspoedig 2017, een mooie reis maar een goede thuiskomst bij jou Mieke.
We blijven je volgen in je verslagen.
Groetjes Bart en Annie.

Jos en Erna

He Toon, wij wensen jouw en jouw Harley een fijne, mooie en avontuurlijke reis en hopen jullie weer samen tegen te komen tijdens onze volgende vakantie samen.

Theo aus Bracht

Hi Toon ge het ook altijd geluk he met dat grietje, maarja dat moette hebben.
Hat dat Bier goed gesmaakt???
He Mieke alles gute für 2017!!!
Toon gij ook maak er iets mooi´s van.
Elvira Theo

Ton en Lia

Maak er wat moois van.
Fijne jaarwisseling en een goed 2017 !!????????????

Ton en Lia

Die vraagtekens hebben geen betekenis.....was een foutje!!

Johan vd B

Toon ik volg je , Ben benieuwd naar de verhalen.
Goeie reis en hou het heel.
Groeten Johan.

Henny Boone

Ha die Toon, ik wens jou alvast een goede jaar wisseling en een fantastisch 2017. Rij voorzichtig bij de Rally,Gerda en Henny

Arie Schepens

Toon, maak er weer een mooi avontuur van, een goede jaarwisseling en een mooi 2017, Mieke voor jou geldt dit uiteraard ook. Op naar de verhalen en foto's.

Bart,vriend van Henk

Veel plezier en avontuur gewenst,en natuurlijk een goede jaarwisseling .Bart

Catharinus en jantsje

Ha die Toon leuk om je te volgen, zo te lezen begint het al goed. Maak er een mooie reis en verslag van en we zullen oudjaarsavond er een paar op jou drinken en op je clubje, maar we halen jullie in!
Goede reis and take care.

Henriette de bresser

Goede reis en alle goeds voor 2017 .

"broer"Henk

Hee die Toon, dat is inderdaad een voor jouw heel treffende nieuwjaarswens van je Friese vriendin.

En ik, en velen met mij, genieten van de vele verhalen die jij in je hebt om met ons te delen.
PS: Goeje jaarwisseling daar in Paraquay en uiteraard ook voor "ons Drieka" maar dan voor haar in Eersel.

PS: Sjiek van je Bart, dat je ook reageert naar mijn "Broer".

Chris

Goede reis Toon en veel veilige kilometers in 2017!

harry duckers

goede reis en veilige km en fijne jaarwisseling en hou de motor heel

Gert en Marieke

Hoi Toon,
Goeie reis gewenst en een voorspoedig 2017 !

ger van Deijck

Toon allereerst nog de beste wensen, is da T-shirt al bijgerekt of wordt het een weggevertje . Goeie reis en we gaan je weer volgen. Qua kilometers mag je je best doen, ik zit na komend weekend al op de 5500 dit jaar dus dat schiet ook op (helaas wel met de vierwieler). Ik zie weer uit naar je belevenissen en de beschrijving daarvan. Succes en kom gezond en even heel als je gegaan bent weer terug.

Maria simons uit Heerlen, Limburg

Hoi Toon

Je maakt weer vanalles mee.
Lees ik

Geniet van je reis.

Maria Simons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!